№ | Прізвище, ім'я, по-батькові | Предмет | Науково-методична тема | Кредо |
1 | Качмар Роман Романович
|
Фізика |
Розвиток творчого потенціалу особистості учня у процесі вивчення фізики | Школа - це величезна і нескінченна праця. Праця розуму, душі, серця. Завдання вчителя – зробити процес навчання захоплюючим і радісним |
2 | Качур Оксана Ярославівна | Укр. мова і літ. | Формування орфографічних навичок на уроках української мови |
Візьми промінь світла І спрямуй його туди, Де панує темрява... Візьми усмішку І подаруй її тому,Хто так її потребує. Візьми доброту І яви її тому,Хто сам Не вміє віддавати. Візьми віру І віддай кожному,Хто не має її. Візьми любов і неси її всьому світові |
3 | Гнатківська Марія Григорівна | Укр. мова і літ. | Використання краєзнавчого матеріалу на уроках укр. мови і літ | Щоб рости і бути щасливою, дитині потрібна любов, упевненість у своїх силах, у своїй значущості для нас, дорослих.
|
4 | Кос Ірина Михайлівна | Укр. мова і літ. | Спілкування вчителя й учня на уроці як засіб оптимізації навчання |
«Дайте дитині виявити свою дуже і дуже елементарну творчість, і вона в неї буде все більше розвиватися, дайте їй матеріал, розвивайте уявлення дитини, і її творчі сили будуть зміцнюватись» |
5 | Владковська Ірина Андріївна | Укр. мова і літ. | Використання краєзнавчого матеріалу на уроках укр. мови і літератури. | Добро не зникає безслідно, а повертає до Вас. |
6 | Струк Зоряна Іванівна | Укр. мова і літ. | Комплексний підхід до формування орфографічної компетенції учнів. | "Кожна прожита секунда - це частинка життя, а ккожну частинку життя треба гідно прожити" |
7 | Мороз Ірина Ярославівна | Світ. літ., рос.мова | New Cell | Щоб дати іскру світла учням, учитель повинен увібрати в себе сонце. |
8 | Гусак Оксана Володимирівна | Світова літер | Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури. | Ми творимо людину, продовжуючи себе у своїх вихованцях |
9 | Козак Олена Юріївна | Математика | Різні форми роботи на уроках математики із застосуванням інтерактивних технологій |
Щоб удосконалити розум, треба більше роздумувати, ніж заучувати"(Декарт Рейс) |
10 | Кос Ірина Зіновіївна | Матем, інформ. | Формування розумової діяльності учнів на уроках математики. | Доторкнись розумом і серцем до кожного учня, всели в нього віру в успіх(В.Сухомлинський) |
11 | Левицька Любов Степанівна | Матем, інформ. . | Виховання інтересу до математики шляхом застосування народних задач, цікавих завдань, історизмів. | Учитись важко, а навчитись ще важче, але мусиш зупинятись ти, якуучням віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти. |
12 | Чень Роман Іванович | Інф, Зах. Вітчизни | Використання ІКТ на уроках інформатики. | Важке слід зробити звичним, звичне стане легким, легке залишиться зробити прекрасним |
13 | Дубик Наталія Михайлівна | Хімія | Міжпредметні зв'язки на уроках хімії. | У серце увійде лише те, що буде від серця. |
14 | Витіск Оксана Степанівна | Біологія | Екологічне виховання на уроках біології. | Нехай не гасне полум'я пізнання |
15 | Яців Оксана Романівна | Біологія, нім мова | New Cell | "Хай оживає істина стара: "Людина починається з добра." |
16 | Притис Тіна Вікторівна | Німецька мова | Підвищення рівня вивчення іноземної мови шляхом впровадження новітніх технологій. | Вік живи- вік учись! |
17 | Городицька Галина Володимирівна |
Географія | Екологічне виховання на уроці географії | Натхненна праця вчителя повинна творити на Землі людину. |
18 | Демко Маріанна Євгенівна | Історія | Використання ігри на уроках історії. | «Істинна – знання, добро – висока моральність, а краса – естетичне ставлення до світу»
|
19 | Хлоп'яча Ярослава Володимирівна |
Історія | Практичні та лабораторні заняття на уроках історії. | Нам пора для України жить. |
20 | Юркевич Наталія Миронівна | Історія | Практичні та лабораторні заняття на уроках історії. | Ми маємо самі вірити в те, чого ми навчаємо наших дітей |
21 | Щепаняк Мирослава Миколаївна |
Історія, правозн | Сучасні молодіжні організації на Україні. | Замість того, щоб нарікати на темряву, запали свою свічку (Конфуцій) |
22 | Мороз Ірина Ярославівна | Педагог-організатор | Методика розвитку талановитих учнів учнів. | У житті чогось вартують лише молодість іздоров'я. Могутній дух рятує розслаблене тіло. (Гіппократ) |
23 | Швед Роман Петрович | Фізична культура | Рухливі ігри в системі фізичного виховання | «Іди до своєї мети впевненно, і тоді тобі в цьому допомагатиме весь світ» |
24 | Кітинська Марія Петрівна | Етика, математика | Використання інтерактивних методів навчання на уроках математики. | Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини! |
25 | Федів Марія Ярославівна | Образ, мист, хімія | Самостійна робота як засіб активації пізнавальної діяльності учнів. |
Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності. |
26 | Дорош Ольга Михайлівна | Музики, худ. культ | Інтерактивні методи навчання на уроках музичного мистецтва. | "Не звужуйте життя до уроку, а урок розширюйте до життя" |
27 | Хар Надія Яремівна | Початк. класи | Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. | Єдність у меті, свобода у творчості, всьому – любов! |
28 | Федів Галина Василівна | Початк. класи | Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. | Вчитися легко, коли вчитися цікаво |
29 | Левицька Оксана Степанівна | Початк. класи | Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. | Через серце і душу до розуму дитини |
30 | Регусевич Ірина Богданівна | Початк. класи | Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. | У всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців |
31 | Людкевич Леся Михайлівна | Початк. класи | Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. | Прокладай шлях до розуму дитини через її серце |
32 | Мелешко Надія Степанівна | Початк. класи | Розвиток самостійності молодших школярів. | " Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться” |
33 | Хомин Ольга Володимирівна | Початк. класи | Родинні виховні заходи. | Учитель не той, хто вчить, А у кого вчаться |
34 | Федькович Тетяна Романівна | Початк. класи | Розвиток пізнавальної активності молодших школярів. | Любити дитину! Вірити в дитину! Поважати дитину!Розуміти дитину! |
35 | Хомин Іванна Михайлівна | Початк. класи | Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів. | Ми з тобою живемо і навчаємось разом |
36 | Петрух Світлана Андріївна | Початк. класи | Розвиток пізнавальної активності дітей у процесі вивчення читання. | Нехай не гасне полум'я пізнання |
37 | Горак Олександра Миронівна | Початк. класи | Навчаємо дітей цікаво і ефективно. | Спочатку потрібно пробудити душу дитини, а потім шліфувати розум |
38 | Демко Марія Романівна | Початк. класи | Розвиток самостійності молодших школярів. | Я живу щоб працювати та дітям знання давати |
39 | Гусак Степанія Ярославівна | Початк. класи | Використання ігрових методів на уроках в початкових класах. | Учитель - скрипаль дитячих сердець |
40 | Рожко Денис Михайлович | Практ психолог | «Школа – лише перший етап життя учня, а тому вона має зробити все, щоб школяр був підготовленим до життєвих випробувань»
|
|
41 | Білінська Марія Степанівна | Трудове навчання | Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання. | Через співпрацю - до успіху. |
42 | Цюпер Люба Ярославівна | Німецька мова | Особистісно-орієнтований підхід до вивчення німецької мови у школі | Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому |
43 | Качан Марія Романівна | Англійська мова | Підвищення рівня вивчення іноземної мови шляхом впровадження новітніх технологій. | Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні та досягнень у житті |
44 | Грещук Наталія Богданівна | Англійська мова | Активація розумового і творчого мислення на уроках англійської мови. | Добро не зникає безслідно, а повертає до Вас. |