Черницький навчально-виховний комплекс
Наказ
30.08.2017 с.Черниця №4.7/94
Про організацію інклюзивного
навчання у 2017-2018 році
Відповідно до наказу МОН України «Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю» №262 від 20.02.2017 р., постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» №87 від 15.08.2011 р. ,«Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» №588 від 09.08.2017 р., на підставі заяви матері, висновку ПМПК від16.05.2017 р. №02 та рішення педагогічної ради НВК
НАКАЗУЮ:
1. Створити клас з інклюзивним навчанням.
2. Організувати у 3-А класі інклюзивне навчання для дитини з особливими освітніми потребами Біштиги Даріуша Гжегожовича.
3. Створити групу фахівців з розробки індивідуальної програми розвитку в складі:
Качур О.Я. – заступник директора школи з навчально-виховної роботи;
Рожко Д. М. – практичний психолог;
Федькович Т.Р. – учитель початкових класів, класний керівник 3 - А класу.
4. Залучити батьків учня з особливими освітніми потребами до розробки індивідуальної програми розвитку.
5. Качур О.Я., заступнику директора з навчально-виховної роботи :
5.1. Розробити індивідуальний навчальний план на основі типового навчального плану початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою та передбачити 4 години на тиждень на проведення корекційно-розвиткових занять, з урахуванням рекомендацій витягу протоколу засідання ПМПК.
5.2. Скласти розклад уроків для учня з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних особливостей його навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
6. Федькович Т.Р., учителю початкових класів .:
6.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учня з особливими освітніми потребами відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.
6.2. Залучити до позакласної та позашкільної роботи учня з особливими освітніми потребами з урахуванням його інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних можливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.
7. Рожку Д. М., практичному психологу.:
7.1. Проводити спостереження за учнем з особливими освітніми потребами з метою вивчення його індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.
7.2. Розробити індивідуальний план корекційно-розвиткової роботи.
7.3. Сприяти створенню позитивного мікроклімату в колективі, проводити заходи, спрямовані на профілактику стигматизації і дискримінації у шкільному оточенні, формувати дружнє та неупереджене ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.
8. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Качур О.Я.
Директор НВК Р.Р.Качмар
|