Школа Черницький ЗЗСО І-ІІІ ст.
81641 Львівська область
Стрийський район
с. Черниця вул. Майдан УСС, 5
тел.(03241)61-029 e-mail: 4ernytskyjnvk@ukr.net
Вітаю Вас Гість RSSСиволіка
Головна |Робота з обдарованими дітьми |Реєстрація |Вхід
Меню сайту

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Новини

Останні фото

Принципи роботи з обдарованими дітьми в сім’ї

  1. Не чекайте, коли ваша дитина подорослішає, починайте займатися з нею з раннього віку. Існують сприятливі вікові періоди для розвитку різних здібностей, і при цьому помічена закономірність: чим раніше функція включена у використання, тим більших результатів можна досягти в її розвитку. Тому, чим раніше почати вирішувати з дитиною задачі на розвиток здібностей ефективно мислити, тим, на більші результати можна розраховувати.
  2. Домашні заняття з розвитку мислення потрібно органічно вписати у вашу повсякденну взаємодію з дитиною. Ці заняття краще розглядати як спільну гру.
  3. Поєднайте вимогливість до дитини з повагою до неї.
  4. Прагніть діяти послідовно.
  5. Постійно намагайтеся знаходити і використовувати нові, цікаві завдання. Новизна тісно пов’язана з такими важливими явищами, як здивування, інтерес. Пізнання починається із здивування.
  6. Не тягніть час, намагайтеся діяти швидко. Вчіть дитину все схоплювати на льоту. Здатність діяти миттєво надзвичайно важлива в житті, особливо при вирішенні складних розумових задач.
  7. Навчіться відчувати настрій дитини. Займайтеся з дитиною лише тоді, коли вона і ви перебуваєте в гарному настрої. Навчіться зберігати гарний настрій протягом усього заняття.
  8. Тривалість занять не повинна бути великою. Встигайте припинити заняття до того, як воно набридне вам або вашій дитині.

9.      Не бійтеся того, що дитина періодично буде ведучим, а ви – тим, кого ведуть.

Педагогам і батькам у роботі з обдарованими дітьми рекомендується:

  • Проявляйте серйозне ставлення до запитань і висловлень дитини;
  • Надавати можливість демонструвати свої досягнення;
  • Надавати дитині місця для занять;
  • Демонструвати дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи;
  • Надавати допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
  • Привчати дитину мислити самостійно;
  • Регулярно читати дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
  • Спонукати дитину до фантазування, придумування історій;
  • Уважно ставитися до особистих потреб дитини;
  • Знаходити час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
  • Не карати дитину за ненавмисно зроблені помилки;
  • Надавати допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях;
  • Спонукати дитину до того, щоб знаходити проблеми і вирішувати їх;
  • Надавати допомогу в її особистісному розвитку;
  • Розвивати в дитини позитивне сприйняття своїх здібностей;
  • Довіряти дитині; стимулювати самостійність дитини.

Якщо ви ставитеся до дитини,

Як до ідеальної особистості,

Ви підносите її на ту висоту,

На  якій ви хотіли б її бачити.

Й. Гете

Поради батькам, які люблять своїх дітей (за Н.Є. Чепцевою)

  • Дайте можливість дитині бути собою.
  • Зверніть увагу на себе, на свій світ (внутрішній і зовнішній) і місце дитини в ньому.
  • Готуйте себе до "батьківства”. Дитина має бути бажаною і любимою задовго до народження.
  • Виражайте свою любов одне до одного (своїх близьких, світу) і дітей.
  • Учіться зберігати й  охороняти любов.
  • Цінуйте будь-які досягнення дитини.
  • Будьте терплячими й оптимістичними.
  • Не займайтеся вихованням, не відчуваючи любові.
  • Будьте в згоді із собою.
  • Переконуйте без примушування.
  • Уникайте сварок.
  • Створюйте "об’ємні” ситуації, у яких дитина діє сама.
  • Не створюйте негативних програм (знайте свої страхи).
  • Пам’ятайте, що мислеформи матеріальні.
  • Любов – це турбота про інших.
  • Переживайте прекрасне.
  • Запорука успіху – чистота помислів, почуттів, думок і дій (єдність етичного і естетичного).
  • Не будьте настирливими і грубими.
  • Проблема дитини – це проблеми батьків, і змінювати треба спочатку себе.
  • Себе змінювати легко і радісно, якщо знаєш як.
  • Якщо не хочеш себе змінювати, проблеми виникнуть більш серйозні.
  • У методах у "згорнутому” вигляді присутня мета.
  • Батьки – тільки руки, що випускають дитину у світ.
  • Враховуйте біологічні ритми свої і  дітей.
  • Любіть свою дитину.
  • Поважайте її.
  • Будьте терпимими.
  • Почуйте те, що вам не сказала дитина.
  • Здійснюйте прогулянки по найкращих місцях.
  • Дитина – краще майбутнє. Завмирайте від замилування перед нею.
  • Дитина краща і чистіша дорослого.
  • Будь – яка людина –неповторне багатство.
  • Дитина вчиться всьому гарному від вас, і поганому – теж.
  • Усе, що ви дали дитині, повернеться вам.
  • Досліджуйте, вивчайте, відкривайте дитину.
  • Приймайте дитину такою, яка вона є.
  • Хто, якщо не ви? Коли, якщо не зараз?
  • Довіряйте своїй дитині.
  • Цікавтеся її життям.
  • Надихайте на підкорення вершин.
  • Ставте цілі великі й маленькі.
  • Будь-які проблеми дитини – це її життя.
  • Дозволяйте дитині самій приймати рішення.
  • Цінуйте те, що маєте.
  • Відчувайте задоволення від своєї незадоволеності.
  • Не бійтеся проявляти свою любов і словами, і ласкою.
  • Кожен має право на свої почуття і думки та спосіб їх прояву.
  • Учіться у своєї дитини.
  • Любов – вихід у новий вимір, розширення свідомості.
  • У любові інша мова – вірші, малюнки, мовчання (не кажучи – говорити).
  • Не залякуйте дитину.
  • Розмовляйте з підлітком, як тільки в цьому виникає необхідність. Підліткам важко чекати.
  • Говоріть просто, правдиво, не приховуйте ніякої інформації.
  • Полюби ближнього свого, як самого себе.
  • Людина – витвір мистецтва.
  • Любов завжди індивідуальна, не схожа на любов інших

Для успішної роботи з обдарованими дітьми вчителеві потрібно:

 

1. Використовувати у своїй роботі систему пошуку обдарованих і талановитих дітей.
2. Виявляти здібності учнів за такими параметрами:
• характеристика уваги;
• особливості мислення;
• характеристика пам’яті;
• особливості темпераменту з урахуванням їх в організації навчальної діяльності.
3. Внести зміни до поурочних і тематичних планів, де передбачалась би цілеспрямована робота з кожною обдарованою дитиною.
4. Використовувати на уроках мотиваційні установки, які орієнтують учнів на навчання ''хочу все знати'', а не ''хай мене навчать''.
5. Практикувати на уроках самостійні творчі завдання, роботи пошукового характеру.
Поєднати навчальні знання з науковим пізнанням: науковим пошуком істини, експериментуванням, спостереженням у природі, синтезом і аналізом природних явищ.
Конкурси, в яких приймають участь наші учні:

 

 

1. Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

 

2. Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру"


 

 

3. Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності "Бобер"


 

4. Міжнародний учнівський конкурс юних істориків "Лелека" 

 

5. Всеукраїнська українознавча гра "Соняшник"

 

 

6. Всеукраїнський конкурс епістолярного жанру

 

8. Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс "Колосок"

 

9. Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс "Левеня"


 

 


 


 


Погода

Шкільне життя
І семестр
1 вересня - 24 грудня
ІІ семестр
10 січня - 27 травня
Канікули осінні
25 жовтня - 31 жовтня
Канікули зимові
25 грудня - 9 січня
Канікули весняні
28 березня - 3 квітня

Корисні посилання


Енциклопедії

Архів записів

Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Переклад

QR-код сайту
QR-код сайту


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz