№ |
Прізвище, ім'я, по-батькові |
Предмет |
Науково-методична тема |
Кредо |
1 |
Качмар Роман Романович
|
Фізика |
Розвиток творчого потенціалу особистості учня у процесі вивчення фізики |
Школа - це величезна і нескінченна праця. Праця розуму, душі, серця. Завдання вчителя – зробити процес навчання захоплюючим і радісним |
2 |
Качур Оксана Ярославівна |
Укр. мова і літ. |
Формування орфографічних навичок на уроках української мови |
Візьми промінь світла І спрямуй його туди, Де панує темрява...
Візьми усмішку І подаруй її тому,Хто так її потребує.
Візьми доброту І яви її тому,Хто сам Не вміє віддавати.
Візьми віру І віддай кожному,Хто не має її.
Візьми любов і неси її всьому світові
|
3 |
Гнатківська Марія Григорівна |
Укр. мова і літ. |
Використання краєзнавчого матеріалу на уроках укр. мови і літ |
Щоб рости і бути щасливою, дитині потрібна любов, упевненість у своїх силах, у своїй значущості для нас, дорослих.
|
4 |
Кос Ірина Михайлівна |
Укр. мова і літ. |
Спілкування вчителя й учня на уроці як засіб оптимізації навчання |
«Дайте дитині виявити свою дуже і дуже елементарну творчість, і вона в неї буде все більше розвиватися, дайте їй матеріал, розвивайте уявлення дитини, і її творчі сили будуть зміцнюватись»
|
5 |
Владковська Ірина Андріївна |
Укр. мова і літ. |
Використання краєзнавчого матеріалу на уроках укр. мови і літератури. |
Добро не зникає безслідно, а повертає до Вас. |
6 |
Струк Зоряна Іванівна |
Укр. мова і літ. |
Комплексний підхід до формування орфографічної компетенції учнів. |
"Кожна прожита секунда - це частинка життя, а ккожну частинку життя треба гідно прожити" |
7 |
Мороз Ірина Ярославівна |
Світ. літ., рос.мова |
New Cell |
Щоб дати іскру світла учням, учитель повинен увібрати в себе сонце. |
8 |
Гусак Оксана Володимирівна |
Світова літер |
Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури. |
Ми творимо людину, продовжуючи себе у своїх вихованцях |
9 |
Козак Олена Юріївна |
Математика |
Різні форми роботи на уроках математики із застосуванням
інтерактивних технологій |
Щоб удосконалити розум, треба більше роздумувати, ніж заучувати"(Декарт Рейс) |
10 |
Кос Ірина Зіновіївна |
Матем, інформ. |
Формування розумової діяльності учнів на уроках математики. |
Доторкнись розумом і серцем до кожного учня, всели в нього віру в успіх(В.Сухомлинський) |
11 |
Левицька Любов Степанівна |
Матем, інформ. . |
Виховання інтересу до математики шляхом застосування народних задач, цікавих завдань, історизмів. |
Учитись важко, а навчитись ще важче, але мусиш зупинятись ти, якуучням віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти. |
12 |
Чень Роман Іванович |
Інф, Зах. Вітчизни |
Використання ІКТ на уроках інформатики. |
Важке слід зробити звичним, звичне стане легким, легке залишиться зробити прекрасним |
13 |
Дубик Наталія Михайлівна |
Хімія |
Міжпредметні зв'язки на уроках хімії. |
У серце увійде лише те, що буде від серця. |
14 |
Витіск Оксана Степанівна |
Біологія |
Екологічне виховання на уроках біології. |
Нехай не гасне полум'я пізнання |
15 |
Яців Оксана Романівна |
Біологія, нім мова |
New Cell |
"Хай оживає істина стара: "Людина починається з добра." |
16 |
Притис Тіна Вікторівна |
Німецька мова |
Підвищення рівня вивчення іноземної мови шляхом впровадження новітніх технологій. |
Вік живи- вік учись! |
17 |
Городицька Галина
Володимирівна |
Географія |
Екологічне виховання на уроці географії |
Натхненна праця вчителя повинна творити на Землі людину. |
18 |
Демко Маріанна Євгенівна |
Історія |
Використання ігри на уроках історії. |
«Істинна – знання, добро – висока моральність, а краса – естетичне ставлення до світу»
|
19 |
Хлоп'яча Ярослава
Володимирівна |
Історія |
Практичні та лабораторні заняття на уроках історії. |
Нам пора для України жить. |
20 |
Юркевич Наталія Миронівна |
Історія |
Практичні та лабораторні заняття на уроках історії. |
Ми маємо самі вірити в те, чого ми навчаємо наших дітей |
21 |
Щепаняк Мирослава
Миколаївна |
Історія, правозн |
Сучасні молодіжні організації на Україні. |
Замість того, щоб нарікати на темряву, запали свою свічку (Конфуцій) |
22 |
Мороз Ірина Ярославівна |
Педагог-організатор |
Методика розвитку талановитих учнів учнів. |
У житті чогось вартують лише молодість іздоров'я. Могутній дух рятує розслаблене тіло. (Гіппократ) |
23 |
Швед Роман Петрович |
Фізична культура |
Рухливі ігри в системі фізичного виховання |
«Іди до своєї мети впевненно, і тоді тобі в цьому допомагатиме весь світ» |
24 |
Кітинська Марія Петрівна |
Етика, математика |
Використання інтерактивних методів навчання на уроках математики. |
Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини! |
25 |
Федів Марія Ярославівна |
Образ, мист, хімія |
Самостійна робота як засіб активації пізнавальної діяльності учнів. |
Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності.
|
26 |
Дорош Ольга Михайлівна |
Музики, худ. культ |
Інтерактивні методи навчання на уроках музичного мистецтва. |
"Не звужуйте життя до уроку, а урок розширюйте до життя" |
27 |
Хар Надія Яремівна |
Початк. класи |
Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. |
Єдність у меті, свобода у творчості, всьому – любов! |
28 |
Федів Галина Василівна |
Початк. класи |
Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. |
Вчитися легко, коли вчитися цікаво |
29 |
Левицька Оксана Степанівна |
Початк. класи |
Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. |
Через серце і душу до розуму дитини |
30 |
Регусевич Ірина Богданівна |
Початк. класи |
Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. |
У всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців |
31 |
Людкевич Леся Михайлівна |
Початк. класи |
Навчаємо молодих школярів - цікаво та ефективно. |
Прокладай шлях до розуму дитини через її серце |
32 |
Мелешко Надія Степанівна |
Початк. класи |
Розвиток самостійності молодших школярів. |
" Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться” |
33 |
Хомин Ольга Володимирівна |
Початк. класи |
Родинні виховні заходи. |
Учитель не той, хто вчить,
А у кого вчаться |
34 |
Федькович Тетяна Романівна |
Початк. класи |
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів. |
Любити дитину! Вірити в дитину! Поважати дитину!Розуміти дитину! |
35 |
Хомин Іванна Михайлівна |
Початк. класи |
Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів. |
Ми з тобою живемо і навчаємось разом |
36 |
Петрух Світлана Андріївна |
Початк. класи |
Розвиток пізнавальної активності дітей у процесі вивчення читання. |
Нехай не гасне полум'я пізнання
|
37 |
Горак Олександра Миронівна |
Початк. класи |
Навчаємо дітей цікаво і ефективно. |
Спочатку потрібно пробудити душу дитини, а потім шліфувати розум |
38 |
Демко Марія Романівна |
Початк. класи |
Розвиток самостійності молодших школярів. |
Я живу щоб працювати та дітям знання давати |
39 |
Гусак Степанія Ярославівна |
Початк. класи |
Використання ігрових методів на уроках в початкових класах. |
Учитель - скрипаль дитячих сердець |
40 |
Рожко Денис Михайлович |
Практ психолог |
|
«Школа – лише перший етап життя учня, а тому вона має зробити все, щоб школяр був підготовленим до життєвих випробувань»
|
41 |
Білінська Марія Степанівна |
Трудове навчання |
Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання. |
Через співпрацю - до успіху. |
42 |
Цюпер Люба Ярославівна |
Німецька мова |
Особистісно-орієнтований підхід до вивчення німецької мови у школі |
Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому |
43 |
Качан Марія Романівна |
Англійська мова |
Підвищення рівня вивчення іноземної мови шляхом впровадження новітніх технологій. |
Дати дітям радість праці,
радість успіху в навчанні та досягнень у житті |
44 |
Грещук Наталія Богданівна |
Англійська мова |
Активація розумового і творчого мислення на уроках англійської мови. |
Добро не зникає безслідно, а повертає до Вас. |